Konferencja WroBlog i pierwsze urodziny bloga

Konferencja WroBlog i pierwsze urodziny bloga

Hej wszystkim! O ile śledzicie mój FanPage wiecie, że ostatnio bardzo dużo się wydarzyło : ). Nie dość, że blog obchodzi pierwsze urodziny, to odbyła się konferencja WroBlog, którą pomogłam organizować, a do tego razem z Martą wysłałyśmy pracę na „Międzynarodowy konkurs na krótką formę komiksową”.

No ale po kolei.

Urodziny Bloga

Z tej okazji nagrałam dla was filmik! Proszę mi wybaczyć, bo naprawdę nie wypadam najlepiej za kamerą ; (

Jeszcze raz chcę wam wszystkim podziękować za to, że jesteście. Nie wiedziałam czy wytrwam w tym nawet kilka miesięcy, a tu już cały rok minął. Nie wiem kiedy się to stało, ale jednak! Mam nadzieję, że następny będzie jeszcze wspanialszy.
Niech nas będzie więcej! (więcej…)

Wyzwania wakacyjne

Czytając wpis Marty z Marszowickie Pola Wyzwania wakacyjne anno-domini 2016 stwierdziłam, że nie będą gorsza! Tak się składa, że specjalnych planów urlopowych na lato nie mam, więc mogę się spróbować zmobilizować i rzeczywiście coś z tymi wakacjami zrobić!

Zakładając, że lato będzie łaskawe i nie będę pędzić na basen się schłodzić, wolne popołudnia i weekendy zajmie mi kilka projektów:

1. Narysowanie komiksu na „Międzynarodowy konkurs na krótką formę komiksową”

Zawsze chciałam, ale nigdy się oczywiście za to nie zabrałam. Deadline jest do końca sierpnia, więc mam dwa miesiące (zakładając, że mój scenarzysta wyrobi się ze scenariuszem do końca tygodnia ;)) – powodzenia Marti! Wiem już, że zakończenie będzie super! Limit jest 8 stron, może wydawać się niewiele, ale ponieważ nie mam w komiksach takiej wprawy jakbym chciała, jest to dla mnie bardzo duże wyzwanie. Trzymajcie więc mocno kciuki! Jakieś kawałki prac na pewno pokaże na FanPage ;).
Mimo iż raczej końcowo nie spodziewam się cudów, spróbować na pewno warto!

2. Znaczące pchnięcie „Ostatni do Nieba”

O tym projekcie już co nieco była mowa na FanPage. Po krótce można powiedzieć, że zachciało mi się narysować komiks (zanim wpadłam na punkt 1.), więc poprosiłam Marte o napisanie scenariusza. Projekt jest w toku. Finalnie będzie miał niecałe 15 stron. Kilka zajawek:

 Odn OdN

Ala 13232922_1100000156738054_4679962117716765610_n

Będąc jednak realistyczną, nie zakładam, że uda mi się ten projekt skończyć do końca wakacji : ) (przyjmując oczywiście, że ukończę punkt 1. ; ))

3. Ogarnąć podstawy concept art w formie spitpaint

No ale w sumie o co chodzi? ; ) Concept Art inaczej grafika koncepcyjna to ilustracja pokazująca naszą idee na temat jakiegoś projektu, idei, nastroju – najczęściej do użycia w filmach, grach komputerowych lub komiksach. Concept Arty potrafią być naprawdę niesamowite, zapierające dech w piersiach. Ja jednak chcę zacząć od ograniczenia się do około 30 minutowych speedpaintów, które wyglądały by mniej więcej tak:

spitpaint_daily___warden_by_ullbors-d6ti9va

Źródło: http://ullbors.deviantart.com/art/Spitpaint-daily-Warden-412358518

burning_river_spitpaint__35_minutes__by_apostolon_iam-d6uc0kb

Źródło: http://apostolon-iam.deviantart.com/art/Burning-River-Spitpaint-35-minutes-413746139

W sumie chciałabym stworzyć krótką opowieść, która byłaby właśnie tak narysowana. Od czegoś trzeba jednak zacząć, muszę się najpierw w ogóle tego nauczyć ; ), do końca wakacji fajnie byłoby opanować chociaż podstawy : )

4. Project Accantus

To jest projekt, za który chcę się zabrać od zeszłych wakacji. Dużo się jednak zawsze dzieję więc nigdy nie mam czasu. Nie chcę na razie za dużo zdradzać, ale jest to połączenie Studia Accantus i Disneya w trochę inny sposób niż oni to robią : ). Nie wiecie co to Studio Accantus? Niemożliwe! Pędem idźcie na ich kanał na youtube i zachwycajcie się świetnymi piosenkami: https://www.youtube.com/channel/UCFqPkVLBUbLLf3rhhVLRYUw

Nie liczę w sumie, że ruszę ten projekt bardzo znacząco, ale chciałabym chociaż już coś zaplanować i poszkicować, a dzięki temu zebrać pomysły do kupy. Jeżeli uda mi się więcej to super! No ale zobaczymy : ).

5. Siłka/Fitness – wyrobić regularność

Był taki okres w moim życiu, kiedy chodziłam na siłownie 4 razy w tygodniu, po kilka godzin. Potem różne rzeczy się działy, m.in. rozwaliłam sobie nadgarstki i mi moja regularność upadła. Spędzam jednak masę czasu przy komputerze i muszę się jakoś ruszać. Jeżdżę wprawdzie do pracy rowerem, ale to mi nie wystarczy. W wakacje muszę wrócić do przynajmniej 3-4 regularnych wizyt na siłowni w tym minimum 2x trening na siłowni po koło 1 – 1,5 godziny i przynajmniej raz jakiś fitness lub bieganie. To już powoli udaje mi się osiągnąć, ale czasami łapie mnie lenistwo i kończy się na dwóch treningach.

Z grubsza to by było chyba na tyle moich wyzwań wakacyjnych ; ). Ktoś z was ma podobną listę? Jakieś ciekawe wyzwania? Czekam na komentarze : )

Pozdrowionka,
Smiley

Share Week 2016…

…czyli co Smiley czyta jak powinna pracować.

O co właściwie chodzi z Share Week? Jest  to konkurs, w którym blogerzy polecają inne blogi. Powinni to być autorzy, którzy w jakiś sposób na nas wpływają. Nie muszą być to blogerzy wielcy i znani, ale tacy którzy mają według Ciebie coś ciekawego do powiedzenia :). Inicjatorem akcji jest Andrzej Tucholski. Więcej o Share Week możecie przeczytać tutaj: >>klik<<

Zbędnie nie przedłużając przejdźmy do moich typów ; ).

ZUCH próbuje rysować

570470364c6652dff7e4e0c6c37b7163

Zucha chyba nie muszę przedstawiać : ). Maciek jest blogerem i grafikiem (o rany! mamy ze sobą tyle wspólnego!). Prowadzi w sumie dwa blogi: zuchrysuje.pl i zuchpisze.pl. Nie ukrywam jednak, że ja regularnie zaglądam na bloga z komiksami, na drugiego już trochę rzadziej. Zuch był dla mnie inspiracją do stworzenia własnego bloga. Dzięki niemu chciałam tworzyć coś, co choć na chwilę sprawi, że ludzie się uśmiechną ; ) (Hello! I’m Smiley!). Nie miałam jeszcze okazji spotkać Maćka osobiście, mam jednak nadzieję, że kiedyś mi się to uda ;)!

Cartoon Wars

BLOG_baner_2016

Do Marcina przyciągnęła mnie tematyka jego bloga – komiksy nawiązujące m.in. do Star Wars ; ). Zostałam tam jednak bo spodobał mi się jego styl rysowania : ). Podobnie jak u Zucha, wiem, że niezależnie od tematu będę się po prostu dobrze bawić ; ).

Marszowickie pola

mppl

Marsa! Marsa jest bardzo ciekawym stworzeniem – wrocławianka, która z wykształcenia jest energetykiem odnawialnym i operatorem elektrowni jądrowych, uwielbia fotografować i świetnie pisze. Na blogu znajdziecie m.in. recenzje książek i filmów, historie z podróży oraz jej własne opowiadania : ). Marsa jest przy okazji jedną z moich najlepszych przyjaciółek i to właśnie dzieki niej ostatecznie zdecydowałam się na założenie bloga : ).

Jesteś blogerem i chciałbyś wziąć udział w zabawie? Radzę się pospieszyć! Deadline jest już jutro : ).

Pozdrowionka,
Smiley

 

Blogować Czas Zacząć!

Stronka i blog już jest :D! Ow yeah! Kilka tygodni z życia, sporo rozkminiania ale w końcu się udało :D. I w tym miejscu jest kilka osób którym muszę podziękować:

  1. Marcin Bolanowski – donbolano.pl – za niesamowitą sesję zdjęciową bez której cały koncept strony by runął prosto na pysk i skończył, ze złamanym nosem i zapałem. Śliczne zdjęcia i uchwycone momenty – czyli dokładnie to co chciałam. Wielkie dzięki Marcin! Jeśli będę mogła się czymś odwdzięczyć to piszta, dzwońta i krzyczta!
  2. Marta Magdalena Lasik – marszowickiepola.pl – za wsparcie, głupie żarty, słuchanie żalów, dobre słowo i po prostu bycie przez ostatnie hmm 11 lat?
  3. Ewelina Podrez – foxstrategy.pl – za pomocą techniczną i dobre wskazówki – a co najważniejsze za wiedzę przekazaną przez ostatnie 3 lata, bez której za wiele bym tu sama nie ogarnęła.

Mam nadzieję, że uda mi się spełnić najważniejszy cel tego bloga – czyli szerzyć uśmiech i energię którą sama staram się codziennie żyć :D.

A przy okazji zapraszam do polubienia mojego FanPaga: https://www.facebook.com/SmileyProjectPL

Pozdrowionka!
Smiley

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress